SUBJECTIEVE KWALITEITSBAROMETER

DIVERSITEITSMARKTPLAATS #7: SUBJECTIEVE KWALITEITSBAROMETER

Gratis op te halen: volstrekt subjectieve kwaliteitsbarometer (tweedehands). Al talloze jaren gebruikt door een keur aan werkgevers en leidinggevenden. Deze speciale kwaliteitsbarometer wordt vooral ingezet door werkgevers om te verklaren waarom hun personeelsbestand zo homogeen is: hij blijft dan ook meestal haken op ‘we willen wel meer divers worden, maar we moeten wel de kwaliteit bewaken’. De subjectieve kwaliteitsbarometer registreert direct kandidaten waarin de leidinggevende zich niet herkent: ‘we zoeken wel iemand die in het team past’. Ook spoort de kwaliteitsbarometer tikfouten van bi-culturele sollicitanten meteen op, maar hij weet kundig heen te meten over die van autochtone kandidaten en kent daar een andere waarde aan toe.


Let op: de subjectieve kwaliteitsbarometer is 100% subjectief en daarom bij uitstek geschikt voor leidinggevenden die zichzelf als uitgangspunt nemen voor kwaliteit zonder dat ze zelf precies weten wat ze daarmee bedoelen. De subjectieve kwaliteitsbarometer werkt ook uitstekend voor werkgevers die alle verantwoordelijkheid voor het vinden van geschikte kandidaten buiten zichzelf leggen.

Contact:

 

Diversity Media


info@diversitymedia.nl

 

KvK-nr.: 60819502

 

 

Opdrachtgevers:

tropen
previewimage
UvA
inholland
codedi-open-graph
gemeente amsterdam
Argan
hva 2
pakhuis
AUP
women inc
ZijSpreekt_Logo_Text_RGB
Windesheim logo 2.jpg

Partner van: 

kis recht
MEDIAWIJZER-BEELDMERK-RGB
vreedzame school
logo ehbo.jpg
CRKBO_Docent.jpg

© 2018 by Diversity Media.